یہ اعلان اتوار کو ورلڈ کپ کے آغاز سے دو دن پہلے آیا ہے۔
18 نومبر 2022
فٹ بال فٹ بال فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 974 اسٹیڈیم دوحہ قطر 17 نومبر 2022 فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 سے قبل اسٹیڈیم کے باہر کا عمومی منظر فوٹو رائٹرز
ساکر فٹ بال - فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 - 974 اسٹیڈیم، دوحہ، قطر - 17 نومبر 2022 فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 سے قبل اسٹیڈیم کے باہر کا عمومی منظر۔ تصویر: REUTERS
رائٹرز
18 نومبر 2022
فٹ بال فٹ بال فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 974 اسٹیڈیم دوحہ قطر 17 نومبر 2022 فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 سے قبل اسٹیڈیم کے باہر کا عمومی منظر فوٹو رائٹرز
ساکر فٹ بال - فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 - 974 اسٹیڈیم، دوحہ، قطر - 17 نومبر 2022 فیفا ورلڈ کپ قطر 2022 سے قبل اسٹیڈیم کے باہر کا عمومی منظر۔ تصویر: REUTERS
دوحہ:
قطر کے ورلڈ کپ کے اسٹیڈیموں میں الکوحل والی بیئر فروخت نہیں کی جائے گی، فٹ بال کی عالمی گورننگ باڈی فیفا نے جمعہ کو کہا، آخری لمحات کے الٹ جس نے میزبان ملک کے شائقین سے وعدے پورے کرنے کی صلاحیت کے بارے میں کچھ حامیوں کے درمیان سوالات اٹھائے۔
یہ اعلان اتوار کو ہونے والے ورلڈ کپ کے آغاز سے دو روز قبل سامنے آیا ہے، یہ پہلا مقابلہ ایک قدامت پسند مسلم ملک میں شراب پر سخت کنٹرول کے ساتھ منعقد کیا جائے گا، جس کے استعمال پر عوام میں پابندی ہے۔
"میزبان ملک کے حکام اور فیفا کے درمیان بات چیت کے بعد، قطر کے فیفا ورلڈ کپ 2022 کے اسٹیڈیم کے احاطے سے بیئر کے سیل پوائنٹس کو ہٹاتے ہوئے، فیفا فین فیسٹیول، دیگر مداحوں کی منزلوں اور لائسنس یافتہ مقامات پر الکوحل والے مشروبات کی فروخت پر توجہ مرکوز کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔" فیفا کے ترجمان نے ایک بیان میں کہا۔
مزید پڑھیں: تنقید کے بعد ہموار ورلڈ کپ قطر کے لیے
اہم قرار
انگلینڈ کی فٹ بال سپورٹرز ایسوسی ایشن نے کہا کہ اس فیصلے سے قطر کی "رہائش، ٹرانسپورٹ یا ثقافتی مسائل" پر آنے والے شائقین سے اپنے وعدوں کو پورا کرنے کی صلاحیت کے بارے میں تشویش پیدا ہوتی ہے۔
برسوں سے، قطر کے ٹورنامنٹ کے منتظمین نے کہا ہے کہ ٹورنامنٹ میں شائقین کے لیے شراب وسیع پیمانے پر دستیاب ہوگی
"کچھ شائقین میچ میں بیئر کو پسند کرتے ہیں، اور کچھ نہیں کرتے، لیکن اصل مسئلہ آخری لمحات کا یو ٹرن ہے جو ایک وسیع تر مسئلے کی طرف بولتا ہے -- آرگنائزنگ کمیٹی کی طرف سے حامیوں کے لیے بات چیت اور وضاحت کی مکمل کمی، "ایسوسی ایشن نے ٹویٹر پر ایک بیان میں کہا۔
قطر، ورلڈ کپ کی میزبانی کرنے والا سب سے چھوٹا ملک، ایک ماہ طویل ٹورنامنٹ کے دوران 1.2 ملین شائقین کی متوقع آمد کے لیے تیار ہے، جو خلیجی عرب ریاست کی 3 ملین آبادی کا ایک تہائی سے زیادہ ہے۔
بیئر بنانے والی کمپنی AB InBev کی ملکیت ورلڈ کپ کا ایک بڑا سپانسر Budweiser، ہر کھیل سے تین گھنٹے پہلے اور ایک گھنٹہ بعد آٹھ اسٹیڈیموں میں سے ہر ایک کے ارد گرد ٹکٹ کے دائرے میں خصوصی طور پر الکوحل والی بیئر فروخت کرنا تھا۔
AB InBev نے ایک بیان میں کہا، "کچھ منصوبہ بند اسٹیڈیم کی سرگرمیاں ہمارے قابو سے باہر حالات کی وجہ سے آگے نہیں بڑھ سکتیں۔"
کمپنی میں کسی نے اس صورت حال کا خلاصہ بہت اچھے انداز میں کیا تھا۔ "ٹھیک ہے، یہ عجیب ہے..." Budweiser کے آفیشل ٹویٹر اکاؤنٹ پر ایک پوسٹ پڑھیں۔ تبصرہ، بعد میں حذف کر دیا گیا، بی بی سی نے اسکرین گریب کے طور پر نشر کیا تھا۔
بڈویزر 1985 سے ورلڈ کپ کا اسپانسر رہا ہے، میکسیکو میں ایونٹ کے انعقاد سے ایک سال پہلے۔ 2022 کے لیے، اس نے اپنی اب تک کی سب سے بڑی مہم کا آغاز کیا ہے، جس میں Budweiser اور دیگر برانڈز کے لیے 70 سے زیادہ مارکیٹوں اور 1.2 ملین بارز، ریستوراں اور ریٹیل آؤٹ لیٹس پر سرگرمیاں ہیں۔
ورلڈ کپ عام طور پر بیئر کی کھپت کو بڑھاتا ہے اور بیلجیئم میں سٹیلا آرٹوائس اور کورونا جیسے برانڈز بنانے والے واضح طور پر ان لاکھوں ڈالرز سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں جو اسپانسر بننے کے لیے ادا کرتے ہیں۔
تاہم، اس نے کہا ہے کہ وہ منافع ایونٹ کے مقام پر کھپت سے کم ہوں گے لیکن ٹیلی ویژن پر دیکھنے والے شائقین سے۔
بیان میں کہا گیا، "ٹورنامنٹ کے منتظمین AB InBev کی فہم و فراست اور فیفا ورلڈ کپ کے دوران ہر ایک کے لیے ہمارے مشترکہ عزم کے لیے مسلسل تعاون کو سراہتے ہیں۔"
طویل مدتی مذاکرات
اسٹیڈیم کی تبدیلی فیفا کے صدر Gianni Infantino، Budweiser، اور قطر کی سپریم کمیٹی برائے ڈیلیوری اینڈ لیگیسی (SC) کے ایگزیکٹوز کے درمیان طویل مدتی بات چیت کے بعد ہوئی ہے، جو کہ ورلڈ کپ کا انعقاد کر رہی ہے، مذاکرات کے علم والے ایک ذریعے نے روئٹرز کو بتایا کہ گمنامی
SC نے تبصرہ کے لئے رائٹرز کی درخواست کا جواب نہیں دیا اور فیفا نے انفینٹینو کی شمولیت کی تصدیق نہیں کی۔
ذرائع نے کہا کہ "شاعروں کی ایک بڑی تعداد پورے مشرق وسطیٰ اور جنوبی ایشیا سے شرکت کر رہی ہے، جہاں الکحل ثقافت میں اتنا بڑا کردار ادا نہیں کرتا ہے"۔
"سوچ یہ تھی کہ، بہت سے شائقین کے لیے، الکحل کی موجودگی ایک خوشگوار تجربہ پیدا نہیں کرے گی۔"
شراب اسٹیڈیم VIP سویٹس کے اندر آزادانہ طور پر جاری رہے گی، جسے FIFA کی ویب سائٹ بیئر، شیمپین، سوملیئر سے منتخب کردہ شرابوں اور پریمیم اسپرٹ کے انتخاب کی پیشکش کے طور پر اشتہار دیتی ہے۔
بیان میں کہا گیا ہے کہ Budweiser سٹیڈیم کے تمام احاطے میں اپنی غیر الکوحل والی بیئر $8.25 فی آدھا لیٹر میں فروخت کرے گا۔
2010 میں قطر کی میزبانی کے حقوق حاصل کرنے کے بعد سے اس سال کے ورلڈ کپ میں الکحل کے کردار کے بارے میں سوالات گردش کر رہے ہیں۔ جب کہ ہمسایہ ملک سعودی عرب جیسی "خشک" ریاست نہیں ہے، قطر میں عوامی مقامات پر شراب پینا غیر قانونی ہے۔
زائرین قطر میں شراب نہیں لا سکتے، یہاں تک کہ ہوائی اڈے کے ڈیوٹی فری سیکشن سے، اور زیادہ تر ملک کے واحد شراب کی دکان سے شراب نہیں خرید سکتے۔ شراب کچھ ہوٹلوں میں شراب خانوں میں فروخت کی جاتی ہے، جہاں بیئر کی قیمت تقریباً 15 ڈالر فی آدھا لیٹر ہے۔
بڈویزر اب بھی مرکزی دوحہ میں مرکزی فیفا فین فیسٹ میں الکوحل والی بیئر فروخت کرے گا، ذریعہ نے کہا، جہاں اسے تقریباً 14 ڈالر فی آدھا لیٹر میں پیش کیا جاتا ہے۔ الکحل کچھ دوسرے فین زونز میں بھی فروخت کی جائے گی جبکہ دیگر الکحل سے پاک ہیں۔
"شائقین غیر آرام دہ محسوس کیے بغیر فیصلہ کر سکتے ہیں کہ وہ کہاں جانا چاہتے ہیں۔ اسٹیڈیم میں، پہلے ایسا نہیں تھا،" ذریعہ نے کہا۔
Comments